Salvați Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

vineri, 3 iunie 2011

Circulară 12 octombrie 1937

Cei ce vin să-mi aducă informații sau să-mi comunice ceva sunt rugați să:
a.Să se informeze precis despre faptul văzut sau auzit și despre problema de ansamblu.Dacă e un fapt izolat sau dacă e o măsură generală.Dacă se datorează unui nebun sau dacă e o măsură gândită și ordonată.
b.Tonul celui ce raportează să contribuie la linia unei cât mai perfecte informații,dând totdeauna nuanța adevărului.
c.Legionarul trebuie să știe că este o mare greșeală ca cineva să mă informeze incorect,incomplet,neprecis sau cu nuanțe care ar mutila informația,dându-i un alt aspect.
Eu sunt chemat să iau masuri și măsura mea trebuie să fie dreaptă ca la farmacie.Dacă sunt greșit,incorect sau incomplet informat,voi lua măsuri greșite,incorecte sau incomplete!


C.Z.C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu