Salvați Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

duminică, 13 noiembrie 2011

Ce m-a impresionat la Corneliu Zelea Codreanu - (1)

De mult m-am gandit la o postare ca aceasta,în care să scot în evidență ceea ce m-a impresionat pe mine la Corneliu Zelea Codreanu,pentru ca unii dintre prietenii mei(prieteni care,după părerea mea nu cunosc adevărul în această problemă delicată) să nu mai fie ei așa surprinși atunci când îmi declar admirația sinceră pentru acest om.Unii dintre ei mă consideră chiar fanatic.Nu știu ce înseamnă fanatic,dar dacă ar putea să însemne "NEBUN DUPĂ AFLAREA ADEVĂRULUI ȘI ÎNSETAT DUPĂ DREPTATE",atunci îndrăznesc să le răspund acestora:DA,SUNT UN FANATIC!Decât să mă știu manipulat și prostit,prefer să fiu FANATIC.Poate că ați zice că m-a impresionat antisemitismul atât de virulent,xenofobia,rasismul asociate cu doctrina lui,crimele și asasinatele ordonate de el, trădările sale,vorbele sale lipsite de sens,fanatismul lui religios,afinitatea către Hitler și Mussolini,etc.Cert e un lucru:M-A IMPRESIONAT LA ACEASTĂ PERSONALITATE ACEEAȘI SUBSTANȚĂ care i-a impresionat și pe MIRCEA ELIADE,CONSTANTIN NOICA,EMIL CIORAN,RADU GYR,NAE IONESCU și alți mari intelectuali din perioada interbelică.Dacă eu sunt un fanatic,atunci înseamnă că și ei au fost tot ca mine.Și încă ceva:eu nu am pretenția să mă consider mai luminat decât aceștia pentru CĂ NU SUNT.Și,atenție,nici nu am pretenția să spun că știu CE E BINE SAU CE E RĂU.Pentru că înainte de a JUDECA UN OM,ÎI IAU APĂRAREA.Și credeți-mă,este o onoare pentru mine să iau apărarea lui Corneliu Zelea Codreanu.Este cea mai mare onoare ca eu să fiu avocatul lui.DE CE?Pentru că imi face impresia că ESTE VIU.Pentru că acestui om,deși mort,azi i se face astăzi o mare nedreptate.Pentru că în acest om NEAMUL ROMÂNESC lovește astăzi cu cea mai mare înverșunare.Care NEAM ROMÂNESC?Ăla plin de maneliști,de pițipoance,de politicieni care te fură ca la colțul străzii,băgându-ți în cap prostii,ca să se ieftinească votul.Un neam care SE SCREME,dar nu mai e in stare de nimic.CINE SUNTEM NOI SĂ-L JUDECĂM PE CORNELIU ZELEA CODREANU?Nu,nu vrem o țară sfântă ca soarele de pe cer.VREM ÎN SCHIMB O ȚARĂ DE GUNOAIE.Așa gunoaie cum suntem,AVEM TUPEU DOM"LE SĂ JUDECĂM.Avem pretenția că SUNTEM DUMNEZEU și împărțim dreptatea absolută.Mai mult de atât,avem maximul tupeu să ne transpunem în pagini de istorie pentru a împărți dreptatea și acolo,când știm că locul nostru este în prezentul ăsta sumbru, în prezentul în care nu putem aduce nici măcar o fărâmă de dreptate.


Va urma...

Un comentariu:

  1. Corneliu Zelea Codreanu a fost si este in continuare nedreptatit, pentru ca, din pacate, cei care ar putea sa-l reabiliteze astazi fac parte din aceeasi sleahta cu cei care l-au asasinat, acum mai bine de sapte decenii - prin urmare, este evident ca nu o vor face. Bun articol, astept continuarea.

    RăspundețiȘtergere